6 Ocak 2014 Pazartesi

Diadermine CC Krem

2-3 yıl önce BB Crem dediğinizde yüzünüze boş boş bakan satış elemanları artık farklı markalardan BB Kremler öneriyor. Türk kozmetik sektörü BB Krem denilen ürünü yeni keşfetti ama dünya artık bir üst içeriğe geçti. CC Kremleri çok duymuş fakat ülkemizde olmadığı için deneyememiştim. CC Krem Color Correcting - Renk Düzenleme anlamına geliyor. Watsons Yılbaşı indiriminde aldığım Diadermine CC Krem pek umut vaad ediyordu. Markayı da başarılı bulurum. O yüzden aldım ve denedim. Parabensiz olması da bir artı diye düşündüm.



IMG_20140103_181811 


Açıkçası çok memnun kalmadım. Elbette düzenli kullanımda nasıl olur bilmiyorum. Henüz bir kez kullandım. Kıvamı çok akışkan ve çok ince. Kapatıcılığı yok denecek kadar az. Zaten BB Creamlerde yoğun kapatıcılık özelliği içermiyor ama bu hepten yok gibi. Ben kozmetik yasağından evvel Missa BB Cream almıştım onu kullanıyorum ve memnunum. Çok fazla makyaj yapmadığım içn benim ihtiyacımı karşılıyor. Bu ürünle ilgili en iyi kararı makyak blogları-guruları verecektir diye düşünüyorum. Ben pek sevmedim kokusu da ilaç gibi geldi bana. Tekrar almam.


IMG_20140103_181435

7 yorum:

Syhn dedi ki...

bu cc leri merak ediyordum ben de missha bb alacağım. çok övüldü. bi de ben kullanayım :)

depresan dedi ki...

Sephora'da farklı markaların cc kremleri vardı. Ben bir ikisini denemiştim hatta, senin yorumlarının aynısı ben de yaptım maalesef.
BB kremlere devam demekten kendimi alamadım bir de :)

Joey Potter dedi ki...

Syhn: Al tabii güzel bir ürün bence. Seversin :)

Depresan: Sephora çok pahalı gibi geliyor bana. Aynen dimi, nemlendirici gibi düşünmek gerek.

KelebekNehir dedi ki...

Cc baska bb baska . Cc yi bb nin bir ustu gibi dusunmek hata. Cc sadece cilt tonunu degistirir.ben denedigim hic bir cc yi sevmedim

Joey Potter dedi ki...

Kelebek: Doğru olabilir belki harf sıralamasından belki çok övgü aldığından bir üstü diye düşünmüşümdür. Ben de sevmedim CC Kremi BB forever diyorum :D

KelebekNehir dedi ki...

Evet Garnier. Pure Beuty de iyi diyorlar ama 3 al 2 öde tarzı kampanyaları sevmediğimden almadım.

Unknown dedi ki...

Pure beauty nin bb kremini de seviyordum ama cc sine aşık oldum diyebilirim :) cc kremlerle ilgili fikrinizi değiştirecek bir ürün, tavsiye ederim.

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena