19 Nisan 2014 Cumartesi

OREO Alt Tarafı Bisküvi Değil mi?

Oreo yurtdışında çok meşhur bizde de yeni piyasa çıkan kakaolu kremalı bir bisküvi. Bizim Eti Negro gibi. Daha ince, daha büyük ve daha şekerlisi. Aldığım sertifka programında her gelen eğitmen Oreo ve reklamlarını örnek verdi. Aman da ne kadar yaratıcıymış da, aman da ne kadar zekiymiş vs. vs. Hayır kendileri Oreonun reklamın yapmak için para mı aldılar bilemedim :) Şaka bir yana bu kadar konuşulunca neymiş diye ciddi ciddi merak ettim. :)



Yiyenlerin övgüsü ise bambaşka. Sen ne güzelsin Oreo, ne lezzetlisin, senin üzerine bisküvi mi varmış vs. minvalinde yorumlar okudum internette. Yurt dışında da Coca Cola kadar olmasa da benzer bir sevgi ve marka elçiliği durumu var bu ürüne karşı. Bu kadar hayranlığa, övgüye ben de aldım ve yedim. Arkadaşlarıma da ikram ettim hatta. Kayıtsız kalmam mümkün değildi :) Başıma bir şey gelmeyecekse ben Oreoyu öyle çok özel acayip lezzetli falan bulmadım. Söylemek isterim.


Tama yeni, lezzetli falan da efsane olacak bir durum göremedim. Ama işte pazarlama harikası diye buna denir. Sen al sıradan bir bisküviyi, sanki dünyanın en özel ürünüymüş gibi tanıt. İnsanlara da bunu kabullendir. Allah herkese Oreo şirketindeki yaratıcı elemanlardan nasip etsin :)

O kadar reklam demişken. Buyurun 3 bölümlük kısa bir reklam. Evet, reklamları yaratıcı ve eğlenceli kabul ediyorum ama yine de bu overrated bir ürün olduğunu düşündüğüm gerçeğini değiştirmiyor. Sori :p

 

 

10 yorum:

bir kum tanesi dedi ki...

katılıyorum canım ama müthiş taktik herkesin eli markette direk ona gidiyor.reklamın faydaları

Joey Potter dedi ki...

Bir Kum Tanesi: Cidden değil mi ama? Aslında hepsi psikolojik duygularına da oynuyorlar bir tarafta ki en güçlü pazarlama taktiğidir. Şimdi bir de ithal ürün ya bizde daha çok ilgi görüyordur o yüzden.

Ayşe dedi ki...

Bende herkesin dilinde olduğundan aldım tadına baktım. Vav ne tat ama durumu yok yerli yapım kesinlikle tercihim Negro sen bir tanesin :)

Joey Potter dedi ki...


Ayşe: Yalnız olmadığımı bilmek güzel :) Acaba dedim bende mi sorun? Ama değilmiş :) Ben kakolu bisküvi çok sevmem zaten ama Negro bencede döver Oreoyu :)

Syhn dedi ki...

ay reklamını izlemedim bile.
benzettiğin negro var ya hani, bin basar buna be.
bi de ben de, başıma bir şey gelmeyecekse, oreo için ölüp bitenlerin çok bana çok salak gözüktüğünü, söylemek isterim :D

Joey Potter dedi ki...

İnternette. Çok fazla reklam var. Doğru reklamlar çok yaratıcı eğlenceli. Farklı çeşitleri de var ama bu kadar abartılacak bir durum yok. Ya o biraz modaya uyma tavrı. Özentilik geliyor bana. Ha alırım yine Oreo ama muhteşemdi demem.

Tiki Kezban dedi ki...

Ah al benden de o kadar, kesinlikle Negro buna bin basar. Hatta o cikolata kaplamali negro cikmisti bir ara, bayilmistim resmen. ama artik hic bir markette bulamiyorum malesef, uretimden mi kalkti nedir:/

Dedigin gibi ben de bu acaip ovguler karsisinda alip denemistim ama hic begenmedim.

Joey Potter dedi ki...

Tiki Kezban: Hiç duymadım çikolata kaplı Negro olduğunu. Kısa süre kaldı demek piyasada. Öyle ya da böyle aslında amaçlarına ulaşmışlar bir kez bile olsa merak edip almışız hepimiz :)

Unknown dedi ki...

benim tercihim negrodan yana şahsen bende reklama aldandım hiç mi hiç sevmedim oreoda neymiş

Joey Potter dedi ki...

Suakolik. Anladığım kadarıyla Türk damak tadına pek hitap etmiyor bu bisküvi. Hepimizi kandırmışlar :)

Pages

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Ara ki bulasın

© 2011 Kızsal Şeyler İşte, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena